czwartek, 3 listopada 2011

Wiki

Moja Wiki potknęła się i złamała przedramię, po zdjęciu rtg i szerszych konsultacjach okazało się, że są zmiany guzowate. Od tygodnia jest na onkologii i chirurgii. Wczoraj miała biopsję + zabieg uzupełnienia kości. Czekamy na wyniki.

Kilka zdarzeń, które mi coś mówią: Podczas pierwszego dnia diagnozy wracając samochodem do domu słyszałem Streets of Philadelphia, w niedzielę gdy lądował 737 na pokładzie był duchowny z relikwiami JPII. Wczoraj nawiązaliśmy kontakt z bardzo dobrym człowiekiem.

Ja powierzam moje modlitwy Aniołowi aby je złożył u Świętych Stóp.

Proszę, Módlcie się za moje dziecko.


1 komentarz:

  1. Może ten upadek był potrzebny, żeby wcześniej zacząć działać i żeby córcia była wyleczona. Ja czuję, że nie bez powodu się przewróciła. Gdyby nie złamała rączki jak inaczej dowiedzielibyście sie o tych zmianach? A nawet jeśli to może byłoby za późno...?Powierzam moje modlitwy ku górze za wyzdrowienie Twojego skarba! Będzie dobrze !

    OdpowiedzUsuń