wtorek, 7 sierpnia 2012

Nurkowanie

po przerwie:

Postanowiłem dopisać sen, który bardzo mi się podobał. Nawiązywał jakby do poprzednich, w których czułem sie podobnie - spokojnie, szczęśliwie i odkrywczo. Sceneria wyglądała jak  grota zalana czystą wodą a tym samym krawędzie i ściany były wyjątkowo estetyczne, równe i jasne. Ja podczas wyprawy w grupie odcinam się i zamierzam wpłynąć do tej groty. Potem już tylko pływałem pod wodą i podziwiałem to co tam było najpiękniejsze. Zauważyłem, nie mam żadnego problemu z oddychaniem podczas nurkowania. Woda była czysta i dobrze napowietrzona, wszędzie było jasno a ja czułem się lekko. Sam sen nie składał się na jakieś epizody nie opisywał jakiegoś wydarzenia ale raczej oddawał stan ducha.

1 komentarz:

  1. Taki sen to dobry znak. cZysta woda wrózy spokoj, szczescie, brak chorob itd. dobrze ze miales taki sen :)

    OdpowiedzUsuń